Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 2 9 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy lek Furosemidum może powodować mdłości?

Pytanie dotyczy Furosemidum. Kobieta lat 68 po zawale, który miał miejsce w sierpniu 2016, z , w sumie , 6 stentami, biorąca Acard, Plavix, Tentersif, Prestarium musi brać Furosemidum i Kalipoz. Chodzi o to, że prawdopodobnie Furosemidum powoduje mdłości i było by dobrze zaprzestać brania tego leku.
KOBIETA, 69 LAT 11 miesięcy temu

Stosowanie dronedaronu w praktyce - 10 gorących pytań

Migotanie przedsionków to duży problem społeczny. Wiele osób cierpi na tę przypadłość. Leczenie migotania może polegać na podaniu dronedaronu. Obejrzyj film i dowiedz się więcej na temat tej terapii.

Jak każdy lek, może wywoływać subiektywne objawy w tym niestrawność. Nie jest to charakterystyczne dla furosemidu. Lekiem konkurencyjnym, a dającym mniej działań niepożądanych jest torasemid.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety