Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 3 0 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy lek stosowany na trądzik ma wpływ na miesiączkę?

Witam. Od trzech miesięcy stosuje przepisany przez dermatologa żel na trądzik Acnatac. Odkąd go stosuje zauważylam, że miesiączki spózniaja mi się. Zawsze byly bardzo regularne co do dnia. W pierwszym miesiącu stosowania żelu okres spoznil mi sie 6 dni. W kolejnym miesiącu 12. W tym miesiącu narazie spóznia sie dwa dni i nic nie wskazuje na to zeby mial się zaczać. Czy lek na tradzik stosowany na skore moze miec wplyw na cykl miesiaczkowy?
KOBIETA, 19 LAT 5 miesięcy temu

Trądzik różowaty

Trądzik to nie tylko nieestetyczne krostki, które pojawiają się w okresie dojrzewania. Może on przybrać inną postać. Obejrzyj filmik i dowiedz się więcej o trądziku różowatym.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety