Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 2 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy leki mogą wywołać lęki napadowe?

Lecze się na depresję z fobia społeczna różnymi lekami m.in.ssri już kilka lat.mam też psychoterapię,ale póki nie brałam leków,to nie miałam takich myśli samobojczych,ogromnych napadów płaczu i niepokoju nie wiadomo przed czym.czy leki mogą wywołać kolejne choroby,pojawił się lęk napadowy?
KOBIETA, 22 LAT 11 miesięcy temu

Skuteczność terapii grupowych

Myślę że powinna Pani skonsultować tą sprawę że swoim lekarzem, gdyż on zna dawkowanie i pani konkretną historię choroby. Leki mogą wywoływać różnego rodzaju skutki uboczne

umów wizytę 0

Dzień Dobry Pani,

Tak, jak sama Pani zauważyła, leki prawdopodobnie nie służą Pani.
Jest Pani w procesie terapeutycznym, a terapia pomoże dotrzeć do przyczyn Pani lęków.

Zachęcam Panią do dalszej kontynuacji psychoterapii.

Życzę Pani radości,
Irena Mielnik-Madej

Psycholog, logoterapeuta, doradca i trener.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety