Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 0 0 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy leki na nadciśnienie mogą spowalniać utratę wagi?

Dobry wieczór. Mam 32 lata i biorę leki na nadciśnienie lokren 20.Od czterech miesięcy ćwiczę na stepperze po pół godziny żeby wysmuklić nogi, lecz widzę że nogi praktycznie w ogóle nie zeszczuplaly A wręcz są opuchnięte. Co jest powodem że nie mogę odchudzić nóg? Przyznam że nie stosuję żadnej diety i pije mało wody.Czy leki na nadciśnienie chamują możliwość schudnięcia? Ważę 57 kg i mam 164 wzrostu.
KOBIETA, 32 LAT 3 tygodnie temu

Sól a nadciśnienie

Odpowiednia dieta ma bez wątpienia duży wpływ na prawidłowe funkcjonowanie naszego organizmu i profilaktykę wielu chorób. Składnikiem diety, którego spożywanie powinno być szczególnie pod kontrolą, jest sól.

trudno jest odchudzić tylko jedną część ciała. Z pewnoscią zmienia się kształt kiedy wypracowuja się mięśnie, ale trudno o efekt wyszczuplenia. Pani waga jest prawidłowa Za to opuchlizna jest niepokojąca. Z domowych sposobów mogłabym polecic herbatke z pokrzyw oraz natkę pietruszki "do wszystkiego" , ale warto też skorzytać z usług dietetyka (;-) ) i przegladnąć dietę. Czasem niewielka zmiana (nie koniecznie zmniejszenie ilości jedzenia) potrafi dać bardzo dobre rezultaty

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy