Zapytaj lekarza

1 , 0 1 2 , 2 1 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co się dzieje gdy zjadamy posiłek?

Czy wiesz co się dzieje w twoim organizmie, kiedy zjesz jakiś posiłek? Czy wiesz, dlaczego pojawiają się zaburzenia w układzie pokarmowym? Obejrzyj nasz film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta.

Mogą się pojawić, jednak jest to dość rzadki przypadek działań niepożądanych tego leku.
Najlepiej zgłosić to lekarzowi przy kolejnej wizycie., ponieważ przyczyn zaparć może być wiele i niekoniecznie musi mieć na nie wpływ przyjmowany lek.

Można spróbować stosować inny rodzaj leku przeciwhistaminowego, np. z loratadyną. Należy przeanalizować dietę, czy jest w niej odpowiednia ilość wody i błonnika. To są najbardziej ogólne przykłady, konkretny przypadek powinien zostać przeanalizowany przez lekarza.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety