Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 6 6 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy leki stosowanie w leczeniu trądziku mogą spowodować niepłodność?

Witam . Od pewnego czasu męczę się z tym tematem . A więc , ja i mój partner leczymy się na trądzik . Ja mam przepisane silne antybiotyki i proszki antykoncepcyjne . On równiez ma antybiotyk i silny lek , który wpływa na bezpłodność . Zamirzamy w przyszłośći mieć dzieci , i żyję w lęku że to może zle wpływać na nasze plany . Czy możliwe jest , że przez te leki możemy mieć problemy z powiększeniem rodziny ? Z góry dziękuję za odpowiedz
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu
Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proponuję udać się do lekarza prowadzącego leczenie i porozmawiac aby wyjaśnił odpowiednie Postępowanie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy