Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 1 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy mam zwiększyć czy zmniejszyć dawkę leku?

Witam, jestem po podaniu jodu, który zniszczył mi tarczyce. Od 9 lat biorę eutyrox 125 i co jakiś czas oznaczam tsh. Było w normie ale wczoraj zrobiłam badanie i rano nie wzięłam eutyrox wynik 0,160 czyli nadczynność. Mam dawkę zmniejszyc czy zwiekszyc zanim uda mi się pójść na wizytę. Aha bardzo w przeciągu roku przytyłam a teraz jestem strasznie nerowa i powróciła potliwość rąk.
KOBIETA, 40 LAT 4 miesiące temu

Problemy hormonalne kobiet

 Konto usunięte
Konto usunięte

zmiana dawkowania leku powinna zostać omówiona z lekarzem prowadzącym, w Pani przypadku myślę że trzeba będzie zmniejszyć dawkę

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy