Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 4 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy mogę bez konsultacji z lekarzem wrócić do leku Metocard?

Od 5 dni biore beto zk 25 ale bardzo zle sie po nich czuje, dziwne dusznosci, bol w klatce piersiowej, podwyzszone cisnienie. Czy moge bez konsultacji z lekarzem spowrotem wrocic do leku metocard ktory bralam kd kilku lat?
KOBIETA, 19 LAT około miesiąca temu

Skutki nadciśnienia tętniczego

Brak podjęcia działań leczniczych w związku z wystąpieniem nadciśnienia tętniczego może powodować nieodwracalne i ciężkie powikłania. Nie należy bagatelizować wystąpienia zbyt dużego ciśnienia ? z jakich powodów, wyjaśnia dr Piotr Gryglas.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy