Zapytaj lekarza

1 , 0 1 4 , 9 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy mogę zgłosić do urzędu rejestracji leków skutek uboczny finasterydu?

Ja chciałbym tylko zadać ostatnie pytanie z serii dot. łysienia androgenowego. Czy jeśli podczas stosowania finasterydu 1mg codzienie przed dłuższy okres mam bardziej podwyższone dht o jakieś 100% niż przed kuracją mogę to zgłosić do urzędu rejestracji leków, że ten skutek uboczny nie został wspomniany w ulotce. Nie ma tam nic o zwiększeniu się dht podczas stosowania tego typu leków, u mnie wysokie dht powoduję przyspieszenie wypadania włosów. Liczyłem na spadek, będę jeszcze robić kolejne badan
MĘŻCZYZNA, 25 LAT ponad rok temu
Aleksandra Witkowska
79 poziom zaufania

Proszę to zgłosić lekarzowi który prowadzi terapię. On Panem dalej pokieruje. pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety