Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 0 8 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy mogę zrobić coś żeby zminimalizować ryzyko kolki po zastosowaniu Duomox?

Witam. Dostałam antybiotyk duomox ze względu na ostry bol brzucha. Dziecko dostało silnego bólu brzuszka wieczorem, nie zdążą się to prawie wcale u bas. Dziecka ma skończone 3 msc. Czy mogę zrobić coś żeby zminimalizować ryzyko kolki po zażywaniu tego antybiotyku ? Codziennie podaje probiotyk bio gaya. Antybiotyk muszę zjeść cały ze względu na podejrzenie zapalenia węzłów krezki jelita. Prosze o pomoc. Czy ten antybiotyk może zagrozić dziecku ?
KOBIETA, 28 LAT 10 miesięcy temu

Czy mniejsza potrzeba snu jest normalną częścią procesu starzenia?

Czy jeśli mniej śpię, to oznacza, że się starzeję? Ile śpią osoby młode, a ile te podeszłym wieku? Obejrzyj nasz film i dowiedz się więcej na ten temat.

Lek. Michał Lenard
80 poziom zaufania

W przypadku objawów występujących u dziecka karmionego piersią sugeruję skonsultować sprawę z pediatrą. Być może konieczne będzie czasowe zastąpienie pokarmu mlekiem sztucznym (na czas leczenia). Pozdrawiam!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy