Zapytaj lekarza

1 , 0 2 2 , 1 8 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy możliwa jest hipoglikemia reaktywna?

Czy to może być hipoglikemia reaktywna. mam takie objawy: jak jestem głodna trzęsę się cała, serce bije mocniej aż po jakimś czasie jak zjem lepiej się poczuje, rano jak wstaje tez jestem roztrzęsiona, niespokojna, jak zjem jakiegoś fast food lub coś ciężkiego mam te same objawy i tez szybkie bicie serca.. często tez dostaje ataki paniki i leki o swoje zdrowie jak i leki przed zjedzeniem czego kolwiek. W takich sytuacjach tez mam dziwny ucisk w głowie i dziwne oddychanie. Mam tez niedowagę
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Jak pomóc w przypadku napdadu hipoglikemii?

Hipoglikemia to stan bardzo niskiego poziomu cukru we krwi. Nazywana jest inaczej niedocukrzeniem. Czy wiesz, jak pomóc osobie z hipoglikemią? Obejrzyj nasz film i dowiedz się tego.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy