Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 5 8 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy możliwe jest pojawienie się blizny po otarciu skóry podczas stosowania Izoteku?

Witam. Od 70 dni biorę na trądzik doustnie izotek. Na począku 30 mg, drugi i trzeci miesiąc 40 mg. Cera wyładniała. Niestety niefortunnie zdarłem paznokciem skórę na środku nosa 1 cm × 5 cm. Pojawił się już strup. Myślę, że nie było to bardzo głebokie otarcie. Jaka jest szansa, że nie będzie blizny? Jak dbać o rankę? Jak długo orientacyjnie będzie trwało w tej sytuacji gojenie? Co zrobić, by zminimalizowa skutki zadrapania?
MĘŻCZYZNA, 29 LAT ponad rok temu

Kampania społeczna "Bez opryszczki"

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy