Zapytaj lekarza

1 , 0 1 2 , 2 9 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy możliwe, że po takiej dawce leków grzybica dalej się rozwija?

Witam lekarz przepisał mi na grzybicę stwierdzoną na oko Gyno pevaryl 50 w liczbie sztuk 14 w połowie kuracji to jest po 8 tabletkach dostałam okres w czasie którego okropnie swędziało po okresie zażyłam siedem ostatnich tabletek następnie lekarz przepisał mi gynoxin 600. Obecnie mija Szósty dzień a ja nadal mam swędzące serowate upławy. Czy możliwe że po takiej dawce leków grzybica dalej się rozwija Proszę o porady dziękuję
KOBIETA, 33 LAT około miesiąca temu

Profilaktyka grzybicy

Grzybica to powszechna choroba. Atakuje różne części ciała. Jak można jej zapobiec? Na ten temat wypowiada się ekspert - lek. medycyny estetycznej Agnieszka Bańka-Wrona.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety