Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 3 5 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy możliwy jest wstrząs anafilaktyczny?

Dzien dobry, W poniedzialek o 21 wzielam antybiotyk na bazie penicyliny. Zaczelam go brac w czwartek. We wtorek juz nie wzielam gdyz wystapila u mnie wysypka. Bylam u lekarza dostalam sterydy oraz inne leki przeciw alergiczne. Moje pytanie to czy alergia moze sie bardziej rozwinac np. Dusznosci czy obrzeki czy jak juz przestalam brac antybiotyk to reakcja alergiczna ustapi ? Czy mozliwy jest jeszcze wstrzas anafilaktyczny ? Z gory dziekuje.
KOBIETA, 25 LAT 11 miesięcy temu

Co wiesz o alergii pokarmowej u dzieci?

Sprawdź, czy tej choroby można uniknąć, np. odpowiednim odżywianiem w czasie ciąży. Z filmu dowiesz się również, czy alergia jest chorobą, z której nie można zostać wyleczonym, a także kiedy najlepiej badać dzieci pod kątem alergii.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety