Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 3 4 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Witam,
Połączenie leków antykoncepcyjnych, sertraliny i solarium jest niedobrym pomysłem. Może to skutkować zmianami skórnymi - uczuleniowymi, przebarwieniami itd.
Moim zdaniem w tym okresie leczenia nie należy korzystać z solarium. Leki natomiast można ze sobą łączyć.
Pozdrawiam

umów wizytę 0

Witam,

nie ma przeciwwskazań do łącznego zażywania tych leków. Sertralina (sertagen) nie powoduje również fotoalergii, sporadycznie zdarza się jedynie nadwrażliwość na światło.

pozdrawiam
lek. Seweryn Segiet
gabinetspectrum.pl

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety