Zapytaj lekarza

1 , 0 2 5 , 9 7 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy nadal przyjmować Gynalgin?

Wczoraj mój ginekolog przepisał mi Gynalgin na grzybicę pochwy i zastosowałam to na noc. Rano dostałam dość silnego krwawienia jak podczas okresu. Okres powinnam dostać dopiero jutro i nie wiem czy nadal przyjmować Gynalgin czy wstrzymać się i zacząć z powrotem po okresie. Boję się tego krwawienia ponieważ jest obfite A ja zawsze mam łagodne krwawienie, biorę tabletki antykoncepcyjne. Proszę o pomoc i poradę.
KOBIETA, 28 LAT około miesiąca temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Bartłomiej Grochot
73 poziom zaufania

witam. Proszę zaprzestać brania gynalginu i proszę skonsultować się z ginekologiem. Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy