Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 3 3 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy należy udać się do ginekologa, jeśli pochwa swędzi i piecze?

Witam. Mam 18 lat. Zażywam tabletki antykoncepcyjne w celu wyregulowania miesiączki,lecz nie współżyje że swoim chłopakiem. Jestem kilka dni przed miesiączka. Od kilku dni mam problem z pochwa: swędzi, piecze, jest (chyba) zaczerwieniona. Nie ma żadnego śluzu galaretowatego itd. Nie piecze mnie przy oddawaniu moczu. Dwa razy tylko po całym dniu zauważyłam białe plamki na majtkach. Czy potrzebna jest wizyta u lekarza? Czy wystarczy jakaś maść?
KOBIETA, 19 LAT 11 miesięcy temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety