Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 2 7 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy niedobór witamin może powodować nerwice?

Witam moje problemy są takie ponieważ mam nerwice lękowa objawy jakie mam to fascykulacje przechodzące ciarki po ciele ciągły niepokój o zdrowie brak zadowolenia z życia wybuchowosc nerwowość wypadają mi włosy chudniecie pojawiające się zajady sucha skóra bóle mięśni senność tak jak by łupież na brwiach łuszczaca się skóra w kątach nosa swedza mnie oczy czasami chwilowo kuja. Morfologia ok magnez potas zelazo wapn ok. Mam pytanie czy to może być niedobór jakiś witamin które mogą powodować nerwic
KOBIETA, 30 LAT 10 miesięcy temu

Badania krwi - TG

TG ? czyli trójglicerydy ? są estrami gliceroli i kwasów tłuszczowych. Są również podstawowym substratem energetycznym w organizmie oraz składnikiem tkanki tłuszczowej. Sprawdź czym grozi ich nadmiar ? czyli czym jest hipertriglicerydmia.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety