Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 1 8 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy osoba po wylewie z lekiem przed wychodzeniem na zewnątrz powinna przyjmować leki uspakajające?

Jestem 5 miesięcy po wylewie krwi do mozgu przyczyna jest AVM czyli malformacja tetnico żylna. Przez dłuższy okres przed wylewem złe się czułem po wylewie jeszcze gorzej mam leki wychodzić na zewnątrz. Czy myślicie ze powinnem brać antydepresant ?
MĘŻCZYZNA, 27 LAT 4 miesiące temu

Udar - kiedy wezwać karetkę?

P { margin-bottom: 0.21cm; } Jednostronna bezwładność, drętwienie kończyn, niewyraźne mówienie i problemy ze zrozumieniem mowy, ostry ból głowy ? to objawy udaru mózgu. Istnieje kilka objawów poprzedzających udar, będącymi sygnałami ostrzegawczymi.

Dzień dobry,

Proszę szukać wsparcia u psychologa. Po konsultacji jeśli będzie taka potrzeba będzie Pan mógł je uzupełnić poprzez farmakoterapię.

W razie wątpliwości lub pytań zapraszam do kontaktu:
jwyzykowska@vp.pl
608012982


Pozdrawiam serdecznie

umów wizytę 0

Witam Pana Serdecznie,

Taka informację może Pan uzyskać tylko od lekarza Pana prowadzącego, który zna Pana
i Pana historię leczenia, jak również może przewidzieć zafunkcjonowanie nowego leku.

Życzę Panu wszystkiego najlepszego,
irena.mielnik.madej@gmail.com

Psycholog, logoterapeuta, doradca i trener.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety