Zapytaj lekarza

1 , 0 2 5 , 0 3 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy osoba przyjmująca leki neuroleptyczne może jednocześnie zażywać aspirynę?

Witam, Pragnę dowiedzieć się czy osoba przyjmująca leki neuroleptyczne (abilify) może jednocześnie zażywać aspirynę (regularnie i profilaktycznie) Czego symptomem są zimne ręce i stopy? Jak uchronić się przed chorobami układu krązenia. Moje informacje są na ten temat fragmentaryczne, stąd luźne pytania. Proszę o szczegołowe wyjaśnienie ryzyka chorób ukłądu krwionośnego związanego z przyjmowaniem neuroleptyków. Serdecznie dziękuję za poświęcony mi czas. Z poważaniem, Ola
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Powrót pacjenta oddziału psychiatrycznego do domu

Abilify to lek wyjątkowo bezpieczny z punktu widzenia zaburzeń układu naczyniowo-sercowego. Nie powoduje wzrostu masy ciała, nie zwiększa poziomu cholesterolu, nie zmniejsza tolerancji glukozy. Co do zimnych kończyn - jest to dolegliwość często występująca, niezależna od przyjmowanego leku. Wskazane jest dużo ruchu, kontrola poziomu hormonów tarczycy. O wskazaniach do systematycznego zażywania aspiryny zadecydować musi lekarz znający pacjenta.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy