Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 0 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy po rozpoczęciu nowego opakowania tabletek antykoncepcyjnych powinnam nadal używac dodatkowego zabezpieczenia?

Podczas ostatniego tygodnia przyjmowania tabletek antykoncepcyjnych zazywalam rowniez antybiotyk. Ostatnią tabletke anty wzięłam 11.07 natomiast ostatnią porcje antybiotyku 10.07. Obecnie mam 7 dniową przerwę, wystąpiło krwawienie z odstawienia. Chciałabym się dowiedzieć, czy po rozpoczeciu nowego opakowania tabletek antykoncepcyjnych w najblizszy czwartek 19.07, powinnam nadal uzywac dodatkowego zabezpieczenia?
KOBIETA, 25 LAT 10 miesięcy temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Paweł Szadkowski
77 poziom zaufania

Nie podała Pani, jaki to był antybiotyk. Zazwyczaj dodatkową ochronę należy stosować podczas przyjmowania antybiotyku i 7 dni po (czyli już jest Pani chroniona), ale jeśli to była ryfampicyna - 28 dni.

0
Strefa Kobiety
Ważne tematy