Zapytaj lekarza

1 , 0 2 4 , 9 7 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy po stosowaniu leków przeciwgrzybiczych Pimafucin występuje większa ilość wydzieliny?

Czy po stosowaniu Leków przecigrzybicznych Pimafucin - globułki występuje większa ilość wydzieliny? Lek stosuje na noc. Rano większość wypływa jednak w ciągu dnia brudzę bieliznę biała gęstą wydzieliną. Nie wiem czy to normalne:/
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Poronienie

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! Opisany problem może być spowodowany przyjmowaniem leku czy infekcją. W razie wątpliwości proszę udać się na wizytę do specjalisty ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy