Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 6 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy po stosowaniu opaski stabilizacyjnej mogło dojść do zaniku mięśni?

Przez głupotę swojego lekarza oraz wlasna niewiedze mam aktualnie spory problem. Po niefortunnej dzwigni na staw skokowy cos mi strzelilo - stwierdzono bez przeswietlenie ze to naciagniecie wiazadla. Problem w tym ze mialem obowiazek chodzic przez dluzszy czas w opasce stabilizujacej stope ( powiedzmy 1,5 miesiaca...). Z tego co sie dowiedzialem efektem tego moze byc zanik miesni. Jest szansa ze do tego doszlo? po takim czasie nie jestem w 100% sprawny, uczeszczam regularnie na rehabilitację.
MĘŻCZYZNA, 18 LAT ponad rok temu
Aleksandra Witkowska
79 poziom zaufania

Stabilizator stawu nie spowoduje zaniku mięśni, tylko nieużywanie kończyny (danej grupy mięśni) może to wywołać. pozdrawiam, lek. A.Witkowska

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy