Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 4 4 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy połączenie setraliny z alkoholem i substancją odurzającą może być groźne dla wzroku?

Czy połączenie setraliny ( asertin 100) z alkoholem i substancją odurzającą- pigułka gwałtu, środki zwiększające libido itd może być grozne dla wzroku? Biorę asertin od dłuższego czasu i nie wiem czy nie dolano mi czegoś do białego wina
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu
Lek. Małgorzata Horbaczewska Stażysta/Rezydent, Kielce
82 poziom zaufania

Witam. Dotąd nie obserwowano istotnych interakcji sertaliny z alkoholem, jednak nie zaleca się równoczesnego stosowania obydwu substancji. Połączenie opisanych substancji raczej nie jest groźne dla utraty wzroku.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety