Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 3 1 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych może zafałszować wynik testu ciążowego?

Witam, biorę tabletki antykoncepcyjne i w 7-mio dniowej przerwie nie miałam miesiączki. Miesiąc wcześniej pojawiła się, choć była wyjątkowo skromna, ale była. Zrobiłam test ciążowy po czwartej tabletce z kolejnego opakowania, wyszedł jednak negatywny. Czy jest taka możliwość, że branie tabletek zafałszuje wynik testu?
KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Marta Gryszkiewicz Stażysta/Rezydent, Kraków
84 poziom zaufania

Nie, nie ma takiej możliwości.

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, doświadczenie zdobywała w kraju, jak i za granicą.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety