Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 1 2 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy stosowanie Rowamycyny może wywołać arytmię?

Dzień dobry, pytanie odnosi się do antybiotyku rowamycyna. Miałem kiedys incydent tachykardii ok 150 uderzeń serca na minutę po zażyciu klarytromycyny. Było to kilka lat temu i od tego czasu przyjmuje bisoprolol, czuję sie dobrze, nie była to rekacja uczuleniowa wszystko na to wskazuje, bo stało się to w 5 dniu leczenia. Pytanie jest następujace - czy stosowanie rowamycyny jest w takim wypadku bezpieczne i ewentualnie czy może ona wywołać jakąś arytmie?
MĘŻCZYZNA, 29 LAT około miesiąca temu

Leczenie choroby niedokrwiennej serca

Niedostateczne zaopatrzenie komórek serca w substancje odżywcze i tlen przyczynia się do powstania choroby niedokrwiennej serca. Dr Tomasz Pasierski opowiada o środkach farmakologicznych oraz innych metodach wspomagających leczenie tej choroby.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy