Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 2 6 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy stosowanie tabletek antykoncepcyjnych Sylvia ma związek z zawrotami głowy?

Witam. Od 4 lat biorę tabletki antykoncepcyjne Sylvia 20. Do tej pory nie miałam do nich żadnych zastrzeżeń. Od 2 mcy męczą mnie zawroty głowy. Polegają na kręceniu w głowie, tzw,, karuzela,,. Nie mogę schylac się, zadzierac głowy do góry, śpię na pół siedząc. Byłam u laryngologa i neurologa i niczego nie stwierdzono. Badania krwi, cholesterolu i CRP dobre. Dzisiaj dostałam miesiączki i rano wstałam jak nowo narodzona. Zawroty minęły same z siebie. Pomyślałam że może hormony mają coś wspólnego z tymi zawrotami. Czy może powinnam zrobić badania na hormony? Czy możliwe że po takim czasie przyjmowania tabletek mogą być takie skutki uboczne?
KOBIETA, 36 LAT 10 miesięcy temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy