Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 9 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy tabletki antykoncepcyjne mogą podnosić ciśnienie?

Witam. Otoz zdazylo mi sie miec wysokie cisnienie i dostalam od lekarza bibloc 2.5mg. Biore je rano lecz cisnienie moje przed wzieciem tabletki wynosi 99/68 tetno 90,94 czasem jest w normie czyli 64,70 czy te tabletki nie zbija mi nizej cisnienia? Bo chodzi lekarzowi o uregolowanie tętna bo w spoczynku zadazlo sie.miec nawet 115. Biorę tabletki antykoncepcyjne i czasem.zastanawiam czy nie dzieje sie tak z ich powodu. Bo az czasem ciezko.mi sie oddycha. Dziekuje.
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu
Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udac się do lekarza prowadzącego leczenie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy