Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 9 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy takie objawy są normalne na początku stosowania tych leków?

Witam, od poniedziałku biorę dwa leki na depresję i nerwicę lękową - Asenra (SSRI) oraz Pragiola (na lęki). Jako że brałem przez półtora miesiąca SSRI oraz SNRI (wenlafaksynę) leki zaczęły działać już od pierwszego dnia (poczułem poprawę). Jednak miewam bardzo duże skoki nastroju (od mocnych lęków z rana, po radość z życia po południu - wszystko na przemian, przec co ciężko mi jest racjonalnie myśleć i funkcjonować). Ostatnio pojawiły się objawy takie jak pogorszony sen, bóle za mostkiem, senność, uczucie zmina z rana i gorąca wieczorem. Czy jest to normalne na początku stosowania tych leków???
MĘŻCZYZNA, 26 LAT 5 miesięcy temu

Nerwica - kiedy warto udać się do specjalisty?

Dzień dobry, wszystkie niepokojące działania uboczne należy zgłosić lekarzowi, który przepisał leki, być może konieczna będzie modyfikacja leczenia.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy