Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 6 5 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy wory pod oczami po mezoterapii ustąpią?

Witam, wczoraj miałam wykonywany zabieg mezoterapii igłowej preparatem rrs eyes. Dziś obudzilam się z okropnymi worami pod oczami. wyglądam jakbym nie spała od tygodnia. czy to ustąpi i kiedy?
KOBIETA, 31 LAT ponad rok temu

Po mezoterapii w okol powiek dolnych zdarzaja się przejściowe ich obrzęki. Preparat RRS Eyes często stosuję w mojej praktyce. Dobrze zrobić chłodne okłady kilka razy dziennie, czasem pomocny jest Hydrocortison krem

Pozdrawiam Katarzyna Mudel

0

Tak ustąpi nalezy dac preparatowi czas do 2 tygodni. Najlepiej skonsultowac sie z osobą wykonująca zabieg jesli ma Pani jakiekolwiek watpliwości!!!

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy