Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 1 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy wysuszenie śluzówki po leku Symestical minie?

Witam , od tygodnia biorę lek o nazwie symestical, bardzo mi wysuszył śluzówki, jestem osobą po radioterapii wiec i tak mam bardzo wysyszoną śluzuwkę , czy to wysuszenie śluzowki po tym leku jest chwilowe na początku leczenia i minie czy stałe?
KOBIETA, 39 LAT 10 miesięcy temu

Badania krwi - erytrocyty

Erytrocyty to krwinki czerwone i są podstawowym składnik morfologiczny krwi. Pełnią ważną rolę w wymianie gazowej niezbędnej w naszym życiu. Ich ilość zależy od wieku i wielu innych czynników. Dowiedz się czy twoje wyniki są prawidłowe.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety