Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 2 6 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy wysypka i swędzenie ciała jest od Metyprydu?

Mam problem zatokowy jestem po reoperacji zatok ponieważ pierwsza zdaniem Profesora który mnie operował nie rozwiązała problemu. Objawy które były po drugiej operacji, masa ropnej wydzieliny kaszel problem z oskrzelami, Profesor wprowadził metypred w dawce 2X8 mg. Mam uczulenie na ketonal, teraz chyba mam uczulenie na metypred. Swędzi mnie ciało dostaje zgrubień na ciele, wysypka jest coraz silniejsza. Profesor mówi że to nie od metyprydu ale czuje że to po nim. Biore go już 2 tyg.jak gOodstawić
MĘŻCZYZNA, 37 LAT 5 miesięcy temu

Czy świąd da się zredukować?

Atopowe zapalenie skóry byłoby mniej uciążliwe dla pacjenta, gdyby udało się zredukować świąd. Czy można to zrobić? Na to pytanie odpowiada prof. Jacek Szepietowski.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety