Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 1 4 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dieta oczyszczająca a plamienia i upławy

Z dziedziny medycyny naturalnej; Czy przy oczyszczaniu organizmu preparatem Manayupa mogą wystąpić nagłe plamienia i upławy z dróg rodnych ? Nigdy przedtem tego nie doświadczylam. Mam zdiagnozowane cysty na jajnikach i chorobę Hashimoto oraz zapalenie stawów. Mam 43 lata , menopauza wykluczona - brak objawów plus regularne miesiączki. Dziękuje za odpowiedz.
KOBIETA, 43 LAT ponad rok temu

Wzrost ryzyka raka piersi w HTZ

Trudno jest jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie. Manayupa jest lekiem ziołowym, w skład wchodzi wiele czynnych substancji - czy pojedyncza, czy kilka razem, mogą mieć wpływ na krwawienia i upławy, ale jaki? i czy w ogóle? Krwawienia i upławy to dwa różne objawy. Torbiele jajników mogą być objawem zaburzeń hormonalnych lub być niezależną chorobą, guzy jajników rzadko, ale mogą być hormonalnie czynne i powodować nieprawidłowe krwawienia. Choroba Hashimoto ma duży wpływ na regularność krwawień. Do tego dochodzą interakcje między przyjmowanymi lekami (tarczyca) i substancjami czynnymi z preparatu ziołowego. Jeżeli do tego dołącza się element odchudzania to ma też wpływ na krwawienia. Upławy to osoby objaw.

umów wizytę 0

Proszę pamiętać, iż przy Hashimoto odpowiednia dieta jest NIEZWYKLE istotna! Należy wyeliminować laktozę, gluten oraz warzywa psiankowate, a efekt będzie zdumiewający - poprawa wyników badań krwi, oraz powrót energii.
W razie pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,
k.wawrzyniak@odzywiajsiezdrowo.pl
www.odzywiajsiezdrowo.pl

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety