Kobieta , 21 lat Mam 21 lat, nie jestem dziewicą od dwóch lat i od dwóch lat biorę tabletki antykoncepcyjne. Podczas mojego pierwszego razu nie wystąpiło u mnie żadnego rodzaju krwawienie. Później miałam długą przerwę bez seksu. Ostatnio z nowym partnerem zauważyłam, że zawsze podczas stosunku bądź pettingu krwawię. Na początku myślałam, że to przez intensywność seksu, ale dzieję się to za każdym razem i ostatnio krwawiłam naprawdę dużo podczas i miałam małe krwawe plamienia ponad cały następny dzień. Zaczynam się trochę martwić. Czytałam, że może to być nadżerka, ale nie mam innych objawów. Co to może być?
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
 Redakcja abcZdrowie 79
Redakcja abcZdrowie Stażysta/Rezydent, Warszawa Śródmieście
Edytuj odpowiedź

Witam,

Z tego co Pani pisze, krwawienie nie było jednorazowe. W takim wypadku konieczna jest wizyta u lekarza. Dla bezpieczeństwa sugerowałabym także wstrzemięźliwość seksualną do czasu konsultacji.

Pozdrawiam serdecznie!

 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Ginekologia – Profilaktyką i leczeniem chorób wyłącznie żeńskiego układu płciowego zajmuje się ginekologia. Problemy ginekologiczne obejmują zaburzenia miesiączkowania, stany zapalne pochwy, antykoncepcję, niepłodność, nowotwory narządów rodnych, badania piersi, anorgazmię, problemy z ciążą, nadżerki czy zapalenia przydatków.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników:

Wyszukaj lekarza po opiniach