Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 4 7 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego mam objawy nadczynności po usunięciu tarczycy?

Jestem rok po usunięciu tarczycy mam objawy nadczynności jestem gorący nerwica biegunki głową boli nadwrażliwość jelits dretwienie mieśni tsh w porządku lekarz biegunkevtłumaczy błędem źywienia w cukrzycy przy sioforze jak i nadwrażliwość jelita ból mię śni osteofitami kręgów a a nadal wyglada na nafwrażlilość a nie jak po usunięciu tarczycy niedoczynność
MĘŻCZYZNA, 47 LAT 5 miesięcy temu
Lek. Aleksandra Witkowska
79 poziom zaufania

Nie wiem jakie leki i w jakich dawkach zostały zastosowane po usunięciu gruczołu. Proszę się konsultować ze swoim lekarzem prowadzącym

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy