Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 2 8 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego mam problem z zasypianiem i ciągłym zmęczeniem?

Witam Ostatnio nauczyłam się tak,że chodzę spać o 3 czy o 4 w nocy spać,a nic konkretnego nie mam do roboty,tylko siedzę na komputerze.Tak mi się przyjęło,bo mam małe dziecko i siedzę w domu.Wstaję o 11,to jestem kompletnie nie wyspana.Mam wrażliwość na światło dzienne(wole ciemność) no i bardzo zmęczone oczy,czerwone,do tego cera bardzo mi się pogorszyła.Możliwe,ze to od braku odpowiedniej dawki snu?Po południu jakoś nie spie,bo nie chcę mi się
KOBIETA, 27 LAT 9 miesięcy temu

Rozwój intelektualny dziecka autystycznego

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o rozwoju intelektualnym dziecka z autyzmem.

Dzień dobry,
sen w naszym życiu jest bardzo ważny. Musi być regularny i mieć odpowiednią długość. Jest duże prawdopodobieństwo, że Pani dolegliwości są połączone z brakiem higieny snu. Warto postarać się unormować swoje godziny snu i przywrócić zdrowsze pory. Z drugiej strony proponowałabym umówić się na wizytę do lekarza i wykonać podstawowe badania. Konieczne jest wykluczenie innych przyczyn Pani dolegliwości.Z uwagi na to że jest Pani mamą bardzo ważne jest dbanie o swoje zdrowie. To okres w którym potrzebuje Pani bardzo dużo siły i energii do działania. Życzę powodzenia szczególnie w unormowaniu czasu na sen.
Pozdrawiam A. Pacia

Psycholog kliniczny i psychoterapeuta pracujący w nurcie psychodynamicznym.
umów wizytę 0

Witam Panią Serdecznie,

Z Pani opisu wnioskuję, że sama sobie Pani odpowiedziała na swoje pytanie.

Jeśli chce Pani czuć się w pełni zregenerowana, trzeba podjąć decyzję o zmianie nawyków.
Sen powinien być 8-godzinny, regularny i o systematycznej porze.
Przed snem trzeba zadbać o wyciszenie się, do godz. 17-tej najpóźniej ewentualne wypicie kawy (choć nie polecam).

Sypialnia powinna być maksymalnie zaciemniona, co skutecznie wpływa na dobrą jakość snu.

Życzę Pani tylko doskonałego snu,
Irena Mielnik-Madej

Psycholog, logoterapeuta, doradca i trener.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety