Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
Zaufany specjalista Umów wizytę
Edytuj odpowiedź

Dzień dobry,

niezależnie od tego ile aktualnie Pani waży - ilość kcal jaką Pani dziennie przyjmuje jest zdecydowanie za mała, co skutkuje niedożywieniem i spowolnionym metabolizmem.

Należy pamiętać, że dieta odchudzająca nie polega na niejedzeniu, tylko zdrowym odżywianiu się z niewielką redukcją spożywanych kcal.

Proszę zgłosić się do lekarza rodzinnego w celu wykonania badania krwi - należy sprawdzić czy jest Pani niedożywiona, a następnie proszę się skontaktować z dietetykiem z Pani okolicy, który pomoże Pani poprowadzić dalej redukcję masy ciała.

Pozdrawiam
Joanna Wardenga

 Amelia Świsłowska 60
Amelia Świsłowska Dietetyk, Żukowo 60 poziom zaufania
Zaufany specjalista Umów wizytę
Edytuj odpowiedź

Nie chudnie Pani, ponieważ spożywa Pani bardzo bardzo mało. O wiele za mało na podstawowe potrzeby organizmu np. na pompowanie krwi, utrzymanie temperatury ciała.

Organizm teraz nastawił się na okres BIEDY - będzie wydawał jak najmniej energii się da, a każdy naddatek skumuluje na potem.

Niestety trzeba Panią trochę skarcić :)
Innymi słowy - proszę przestać w tej chwili robić takie głupoty. Tak to jest jak się człowiek naczyta mądrości internetowych lub nasłucha jak to koleżanka schudła po poście. Ale że chorowała i włosy jej wypadały to już nikt nie wspomniał.
Tylko sobie Pani zaszkodzi. Zwykle by schudnąć wystarczy redukcja o 500kcal dziennie, czyli np. z 2500ckal do 2000!

Na stronie mojej poradni trwa konkurs - do wygrania pakiet konsultacji (również on-line). Zapraszam do udziału.
https://www.facebook.com/poradnialubczyk/

 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Analiza składu ciała – Analizę składu ciała wykonuje się metodą impedancji bioelektrycznej, która polega na pomiarze oporu elektrycznego poszczególnych tkanek. Ludzkie ciało składa się w dużej mierze z wody oraz elektrolitów, dzięki czemu łatwo przewodzi prąd, natomiast w zależności od swojego składu poszczególne tkanki charakteryzują się różnym oporem elektrycznym.
  • Siłownia – Siłownia to nie tylko sposób na wyrzeźbienie mięśni, ale także na skuteczne odchudzanie. Na siłowni można ćwiczyć różne partie mięśni – brzucha, nóg, ramion, grzbietu. Wszystko zależy od tego, jaki rodzaj ćwiczeń zostanie wybrany.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników:

Artykuły na ten temat
Ćwiczenia odchudzające - fat burning, aerobik, step, trening ciała, spalanie kalorii

Ćwicz z abcZdrowie.pl - tydzień trzeci

Zapoznaj się z kolejnym planem treningowym stworzonym przez trenera personalnego, Grzegorza Wichrzyckiego. To już trzeci etap ćwiczeń odchudzających. Jeżeli znalazłeś się w tym miejscu po raz pierwszy, swoją przygodę ze spalaniem kalorii rozpocznij od pierwszego i...

Ćwiczenia odchudzające - fat burning, aerobik, step, trening ciała, spalanie kalorii

Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej

Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej

Przykładowe ćwiczenia Oto lista ćwiczeń (w kolejności od najmniej do najbardziej efektywnych), podczas których spalisz najwięcej tłuszczu i kalorii. Wchodzenie po schodach (77 stopni na minutę) Spalanie: 452-670 kcal/godz. Dodatkowe korzyści: bez względu...