Zapytaj lekarza

1 , 0 2 8 , 5 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego mam zawroty głowy po odstawieniu leków na nerwicę?

Witam.Miesiąc temu odstawiłam leki psychotropowe"Rexetin"i"Sympramol"oczywiście według zaleceń lekarza.Przez ten miesiąc wszystko było ok,ale od kilku dni kręci mi się w głowie i jest mi słabo czy to może być nawrót nerwicy.Czy może organizm tak działa po odstąpieniu leków.Bardzo proszę o pomoc.Dziękuję
KOBIETA, 42 LAT około miesiąca temu

Żelazo w ciąży

Czym może grozić niedobór żelaza, dlaczego ważne jest jego spożywanie, i jakie produkty obfitują w ten pierwiastek? Na te pytania odpowiedzi udziela dietetyk, mgr Marta Michalak-Tomasik.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy