Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 8 2 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego wystąpił tylko jeden okres przy implancie?

Witam. Od roku stosuje antykoncepcje-implant. W tym czasie miałam tylko raz miesiączkę, miesiąc po włożeniu implanta. Od tamtej pory nic. Ogólnie czułam się dobrze do czasu. 3 tygodnie temu zaczęłam źle się czuć, ból brzucha, straszny ból piersi. Mam wrażenie że biodra mi się rozciągają, boli też kręgosłup. Wszystko wskazywało że dostanę miesiączkę. Ale tej dalej nie ma a na dodatek od 3 dni mam wyciek z obu strasznie bolących piersi.nie wiem o co chodzi. Proszę o jakąś wskazówkę. Pozdrawiam
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu
Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszą koniecznie oznaczyć poziom beta hcg jak najszybciej udać się do lekarza ginekologa

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy