Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 8 6 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

WItam serdecznie, to trudne pytanie. Badania naukowe wykazują, że raczej nie ma związku z atakami lęku a niedoczynnościę tarczycy. Niedoczynność tarczycy wiąńe się z depresją czy chad. Wydaje mi się w związku z tym, że ataki lęku czyli zaburzenia lękowe powinny być leczone odrębnie niefarmakologicznie przy pomocy psychoterapii Pozdrawiam miło

Psychoterapeuta, psychosomatyk, coach, hipnoterapeuta i trener mentalny.
umów wizytę 0

Witam Panią Na podstawie krótkiego opisu trudno powiedzieć co jest przyczyną Pani zaburzeń lękowych. Zaburzenia hormonalne mogą wpływać np. na Pani nastrój, ale raczej nie są przyczyną zaburzeń lękowych. Niezależnie od przyczyny należy zająć się zaburzeniami lękowymi. Zaburzenia lękowe bowiem nie tylko dezorganizują życie ale też przynoszą poczucie niepewności i zagubienia, hamują aktywność społeczną i utrudniają normalne funkcjonowanie w społeczeństwie, zabierając tym samym całą radość życia. Zaburzeniom lękowym często towarzyszy rozdrażnienie, napięcie psychiczne, nieumiejętność odpoczywania. Często pojawiają się też problemy zdrowotne. Dlatego zachęcam Panią do psychoterapii, która jest najskuteczniejszym sposobem dotarcia do przyczyny napadów lękowych i znalezienia właściwego rozwiązania problemu . Gdyby chciała Pani porozmawiać ze mną o problemie, to zapraszam do kontaktu. Istnieje możliwość konsultacji online, np. za pośrednictwem komunikatora Skype. Pozdrawiam serdecznie

Psycholog specjalizujący się w pracy z dziećmi z zaburzeniami wieku rozwojowego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy