Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 3 1 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Długa miesiączka po tabletkach antykoncepcyjnych

Witam,  miesiace teu urodzilam dziecko. od 11 wrzesnia biore tabletki antykoncepcyjne-Dezogestrel. Moj lekarz ginekolog powiedzial zebym brala je bez przerwy. dostalam miesiaczke 21.09 i trwa do dzis Czy powinnam juz isc z tym do Ginekologa czy to ,normalne,? Czekam na odpowiedz.Pozdrawiam
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Łagodzenie bólu porodowego - oddychanie, relaks, poród rodzinny

Ból porodowy jest czasem bardzo trudny do zniesienia. Jak sobie z nim poradzić? Sprawdź, jak można naturalnie złagodzić przykre dolegliwości, których doświadcza kobieta rodząca.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy