Zapytaj lekarza

1 , 0 2 2 , 3 4 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dna moczanowa i nadciśnienie

Witam, mam problem z dna moczowa. Stawy mnie bolą, rwą i pieką. Ból jest okropny nie do wytrzymania. Biorę MILURIT 300 mg 1x dziennie. Nic nie pomaga. Zaznaczę że choruję na nadcisnienie i mialam problemy z sercem. Byc moze zbytduza ilosc zażywanych przeze mnie lekarstw powoduje takie objawy. Lekarz nie potrafi mi pomóc, wiec moze panstwo pomogą... Inne lekarstwa ktore zażywam to:POLOCARD 75, AXUDAN 80, PRIMACOR 10, ZOCOR 20, FUROSEMID 40. Błagam o jakąś podpowiedź !!!
KOBIETA, 68 LAT ponad rok temu

Nadciśnienie wtórne - przyczyny

Nie tylko nieodpowiednia dieta skutkuje wystąpieniem nadciśnienia tętniczego. Dr Piotr Gryglas, kardiolog, omawia czynniki wystąpienia nadciśnienia leżące po stronie genetyki.

Przy dnie moczanowej bardzo ważna jest dieta niskobiałkowa, Proszę ograniczyć spożycie nabiału i mięsa,a jeść dużo warzyw w przeróżnej postaci. Przydatne są wszelkie herbatki owocowe i ziołowe, czystek, pokrzywa, które usuwaja nadmiar toksyn, jednak po szerszą poradę proszę się udać do dietetyka z wynikami badań.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy