Kobieta , 23 lata Witam, Mam 23 lata, mam 169cm wzrostu i warzę ok. 73kg. Ogólny stan mojego zdrowia jest dobry. Mój problem polega na tym, że podczas wysiłku fizycznego dochodzi u mnie do duszności, sapię, mój oddech jest spłycony. Objawy mają miejsce przy wysiłku takim jak: jazda na rowerze po ternie o bardzo niewielkim kącie nachylenia, pływanie (jedna długość basenu), o bieganiu już nie wspomnę.. wystarczy 100m do autobusu. Badałam się w kierunku astmy, byłam u kardiologa - robiłam echo serca - wszystko ok.
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Kardiologia – Dziedziną kardiologii są choroby serca i układu krążenia. Zmiany naczyniowe wpływają na pracę mięśnia sercowego i zwykle związane są z miażdżycą. Polska ma wysoki wskaźnik zachorowalności na choroby układu krążeniowego. Serce bije niezmordowanie od urodzenia do śmierci, sto tysięcy razy na dzień, dwa i pół miliarda razy w okresie życia trwającego 70 lat.
  • PulmonologiaAlergia dotyczy ludzi z w każdym wieku. Typowa choroba alergiczna to atopowe zapalenie skóry, które zazwyczaj ustępuje przed ukończeniem 10. roku życia, natomiast w późniejszych latach pojawia się astma oskrzelowa.
Artykuły na ten temat
Profilaktyka zawału serca

Jak dbać o serce? Oto 10 zasad

Choroby serca są główną przyczyną zgonów Polaków. Na problemy z krążeniem skarżą się co roku tysiące Polaków. Co zatem można zrobić, by zapobiec rozwojowi chorób sercowych? Podstawą zdrowego trybu życia są trzy elementy: aktywność fizyczna, prawidłowo...

Sport a zdrowie

Wystarczy 25 minut dziennie, aby wydłużyć życie nawet o 7 lat

Wystarczy 25 minut dziennie, aby wydłużyć życie nawet o 7 lat

Czy eliksir długowieczności istnieje? Lekarze twierdzą, że nie potrzebujemy magicznych środków, by żyć dłużej i cieszyć się lepszym zdrowiem. Rozwiązanie jest w zasięgu każdego z nas - wystarczy codziennie poświęcić 25 minut na chodzenie lub bieganie,...