Zapytaj lekarza

1 , 0 1 5 , 8 6 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dyskomfort w oku podczas noszenia soczewek

Witam, od kilku dni czuję dyskomfort w jednym oku, dzisiaj również w drugim - jedynie przy mruganiu. Odczuwam jakby coś umiejscowiło się pod powiekami (uczucie piasku w oczach). Od 20 lat noszę soczewki kontaktowe. Ból pojawia się po zdjęciu soczewek. Znika kiedy zakładam je ponownie. Co może być przyczyną tych dolegliwości. Jaki lek bez recepty mogłabym zakupić w celu zwalczenia tej przypadłości. Pozdrawiam
KOBIETA, 34 LAT ponad rok temu
Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Konieczne jest badanie lekarskie aby móc coś więcej powiedzieć. Proszę koniecznie udać się do lekarza okulisty. Sądzę że konieczne jest wykonanie przerwy w noszeniu soczewek kontaktowych.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety