Zapytaj lekarza

1 , 0 2 2 , 2 8 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Globulki dopochwowe a infekcja i brak okresu

Jak już pisałam wcześniej stosuję obecnie globulki dopochwowe ze względu na infekcje, miesiączka spóźnia mi sie już 37 dzien, i zdarzyło mi się to po raz pierwszy. Stosuje lek nystatyna dopochwowo jak i w doustnie.Czy po zakończeniu kuracji pojawi się miesiączka, i po jak długim czasie? Zastanawiam się czy nie iść jeszcze raz do lekarza po receptę na wywołanie okresu. Proszę o szybką odpowiedź.
KOBIETA ponad rok temu

Poród - kiedy należy udać się do szpitala?

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Istnieje bardzo niskie prawdopodobieństwo, że opisane przez Panią opóźnienie miesiączki wynika z infekcji i stosowania Nystatyny. Jeśli jest Pani aktywna seksualnie, przede wszystkim należy wykluczyć ciążę - proszę zatem wykonać test ciążowy. Bez względu jednak na wynik proszę skonsultować się z lekarzem ginekologiem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy