Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 8 4 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Halucynacje głosowe przy aorcie miażdżycowej

Witam. Tata ma Aorte Miazdzycowa. Od roku ma halucynacje glosowe, które po leku Decaldol znacznie ustąpiły. Teraz stan taty bardzo się pogorszył. Sam nie jest w stanie zjeść czy wstać. Sika w majtki i ma problemy z chodzeniem. Sam nie przejdzie nawet kawałka. Posiada też zmiany zwyrodnieniowe kręgosłupa. Czy jest coś oprócz farmakoterapi aby mu pomóc ? Do jakiego lekarza się udać ? Czy da się cofnąć taki stan lub wykonać jakąś operację aby mógł chociaz sam chodzić ? Proszę o pomoc
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu
Katarzyna Szymczak
79 poziom zaufania

Wszystko zależy jaka jest przyczyna takiego stanu Pani taty, sugeruję wizytę u lekarza rodzinnego, który po badaniu zadecyduje o dalszym postępowaniu, może konieczna będzie hospitalizacja. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy