Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 1 4 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Hiperprolaktynemia i insulinooporność a brązowy okres

Mam 22 lata i hiperprolaktynemię i insulinooporność. Biorę 1/4 bromergonu, 1000 mg glucophage XR i 100 mg Verospironu. Odkąd zaczęłam brać Verospiron na początku lipca, zauważyłam, że okres zaczyna się od takich brązowych plamień. Teraz powinnam znowu dostać okres, ale plamienia są inne - od 2 dni ciemnobrązowe, wręcz czarne, glutowate i nie wypływają na bieliznę, tylko widzę je przy podcieraniu. Tylko jeden długi na 10 cm glut wypłynął, po nim trochę krwi. I od tej pory prawie nic. Co mi jest?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Czy objawy wypadowe menopauzy przeszkadzają w życiu zawodowym?

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Z pewnością konieczna jest bezpośrednia konsultacja z ginekologiem w celu ustalenia przyczyny. Dobrze było by także wykonać USG w celu oceny jajników. Lek, który przyjmujesz to lek moczopędny jednak nie taki jak np Furosemid. Lek ten dodatkowo blokuje wydzielanie androgenów czyli ma on działanie antyandrogenne. Podejrzewałbym u Pani PCOS. Proszę wybrać się do lekarza.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy