Zapytaj lekarza

1 , 0 2 8 , 7 3 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak duże jest ryzyko wystąpienia skutków ubocznych po leku Nezyr?

Witam, Mam 26, dermatolog zdiagnozował u mnie łysienie androgenowe. Przepisał lek o nazwie Nezyr. Jednakże w ulotce wyczytałem szereg skutków ubocznych np. brak erakcji, niepłodność, rak piesi. Pytanie, czy jest duze prawodpodobieństwo wystąpinia jakich kolwiek skutków ubocznych ? czy jest to bezpieczny lek do stosowania w tak młodym wieku ?
MĘŻCZYZNA, 27 LAT około miesiąca temu

Objawy łysienia plackowatego

szanowny Panie częstość działań niepożądanych została przedstawiona w ulotce, zależy to od rodzaju ewentualnego działania niepożądanego

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy