Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 1 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Witam Odstawianie tego typu leków powinno być stopniowe i zawsze skonsultowane ze specjalistą i pod jego nadzorem. Jeżeli Pani organizm źle znosi odstawienie leków, to nad procesem odstawiania powinien również czuwać psychoterapeuta, który również powinien Panią wcześniej do tego przygotować. Zachęcam Panią do podjęcia psychoterapii. Gdyby chciała Pani porozmawiać o problemie, to zapraszam do kontaktu. W szczególnych przypadkach możliwe są konsultacje online, np. za pośrednictwem komunikatora Skype. Pozdrawiam serdecznie

Psycholog specjalizujący się w pracy z dziećmi z zaburzeniami wieku rozwojowego.
0

Witam, Jedyną rady, której można Pani odpowiedzialnie udzielić, to takiej, że leki te należy odstawiać zgodnie z zaleceniami psychiatry, u którego się Pani leczy. Sama nie powinna Pani podejmować takich decyzji. Pozdrawiam

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy