Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 3 2 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak postępować w przypadku napadowego migotania przedsionków?

Od wielu lat mam napadowe migotanie przedsionków. Do kwietnia br.brałem acenokumarol, który zastąpiono xarelto. Lekarz informował mnie, że nie muszę sprawdzać INR. Po 3-ch miesiącach , przy okazji zaleconych innych badań, INR wynosi 1,1. Jak mam reagować?
MĘŻCZYZNA, 80 LAT 5 miesięcy temu

Upstream therapy

Kardiolog prof. Jarosław Kasprzak wypowiada się na temat Upstream therapy. Co to oznacza? Jest to "próba podejścia prewencyjnego do problemu migotania przedsionków".

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

proszę kierować się zaleceniami lekarza prowadzącego, przy powyższych lekach nie monitoruje się tego wskaźnika ponieważ nie jest on wtedy miarodajny

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy